Lisää ostoskoriin
Jatka ostamista
Siirry kassalle

Tavallisimmat kysymykset

Verkkokaupasta tilaaminen

Voinko tilata tuotteitanne yksityishenkilönä?

Vastaus: Kyllä, aivan hyvin. Huomaa kuitenkin, että lähetämme suurempia lähetyksiä yrityspakettina, mikä tarkoittaa sitä, että yksityishenkilönä saat postitse saapumisilmoituksen paketistasi lähimmästä jakelutoimituspisteestä. Tämä tarkoittaa myös sitä, että joissain tapauksissa toimitus vie ylimääräisen päivän.

Voinko muuttaa jo jätetyn tilauksen?

Vastaus: Kyllä, voit tehdä sen, jos otat meihin yhteyttä heti tilauksen jättämisen jälkeen. Käsittelemme tilaukset niin nopeasti, että muutaman minuutin kuluttua tilaus on jo saattanut olla pakattu ja rekisteröity kuljetusjärjestelmäämme. Sen jälkeen on liian myöhäistä muuttaa mitään tilauksessa.

Onko hinnoissa mukana arvonlisävero?

Vastaus: Hinnat ovat ilman arvonlisäveroa. Voit muuttaa hinnat arvonlisäverollisiksi ostoskorisivun oikeassa yläkulmassa.

Mitä "tilapäisesti loppu" tarkoittaa?

Vastaus: Tuotetta ei juuri sillä hetkellä ole varastossa. Toimitusaika voi vaihdella muutamasta päivästä pariin kuukauteen, tuotteesta riippuen. Ota meihin yhteyttä, jos haluat lisätietoa yksittäisestä tuotteesta.

Onko teillä enemmän kokoja kuin verkkokaupasta saatavilla olevat?

Vastaus: Koko tuotevalikoimamme löytyy verkkokaupasta. Voimme mahdollisesti ottaa vastaan kokoja sen lisäksi. Kerro meille, jos etsit jotain erityistä tuotetta.

Mitä tapahtuu sen jälkeen, kun olen jättänyt tilaukseni?

Vastaus: Muutaman minuutin kuluessa saat rekisteröityyn sähköpostiosoitteeseesi automaattisesti kuitin verkkotilauksestasi. Kun tilauksen vastaanottaja on käsitellyt sen, saat sähköpostitse tilausvahvistuksen, jossa on tietoja mahdollisista saatavuushäiriöistä. Lopuksi saat uuden ilmoituksen, kun tilaus on pakattu ja valmis toimitettavaksi varastostamme.

Kuinka tilaan sahanterän?

Vastaus: Syötä lukumäärälle varattuun ruutuun kokonaispituus metreinä halutulle määrälle samantyyppisiä teriä.
Valitse sitten yksi hitsaus per terä kohdasta Lisävarusteet. Hitsausten määrä osoittaa terien määrän. Jos hitsaat terät itse, hitsausta ei tietenkään tarvita. Syötä sen sijaan kassalla terien määrä viestikenttään.

Esimerkiksi: 5 kpl teriä à 1735 mm = yhteispituus 8,675 m, mikä syötetään lukumäärälle varattuun ruutuun. Lisää sitten 5 kpl hitsauksia.

Sisäänkirjautuminen ja Omat sivut

Onko minulla kirjautumistunnukset sivustoonne?

Vastaus: Jos haluat tietää, onko sinulla kirjautumistunnukset verkkokauppaamme,napsauta tästä »

En onnistu kirjautumaan sisään.

Vastaus: Saat kirjautumistunnukset, kun napsautat tästä »  . Jos kirjautuminen ei edelleenkään onnistu, ota meihin yhteyttä: +46(0)36‑39 60 60, info@smaskin.fi tai chatti.

Kuinka muutan osoitetietoni?

Vastaus: Voit muokata asiakastietojasi kirjautumalla sisään ja napsauttamalla sivun yläreunassa kohtaa Omat sivut.

Kuljetus ja toimitus

Mitkä toimitustavat voin valita?

Vastaus: Toimitusluokkiemme (jotka esivalitaan tuotteen koon ja painon mukaan) lisäksi voit valita oman kuljetustavan tai noutaa tavarat myymälästämme.

Mitä kuljetus maksaa?

Vastaus: Kuljetus maksaa 25 euroa ilman arvolisäveroa kirjeenä ja enintään 35 kg:n pakettina. Kuormalavalähetysten hinta riippuu vastaanottajan postinumerosta. Jokaisesta tilauksesta veloitetaan vain yksi kuljetusmaksu, vaikka tilaus toimitettaisiin vain osittain (esimerkiksi jälkitoimituksena tai suoraan toimittajalta). Kuljetusmaksu on sama, vaikka tilatut tavarat lähetettäisiin useissa paketeissa tai useilla lavoilla.

Toimitatteko yksityishenkilöille?

Vastaus: Kyllä. Huomaa kuitenkin, että lähetämme suurempia lähetyksiä yrityspakettina, mikä tarkoittaa sitä, että yksityishenkilönä saat postitse saapumisilmoituksen paketistasi lähimmästä jakelutoimituspisteestä. Tämä tarkoittaa sitä, että toimitus vie yleensä yhden ylimääräisen päivän.

Milloin tilaukseni lähetetään?

Vastaus: Normaalisti varastotuotteet lähetetään samana arkipäivänä, jos saamme tilauksen klo 15.00 mennessä.

Voinko antaa muun kuin laskutusosoitteeni?

Vastaus: Kyllä. Toimitusosoitteiden määrää ei ole mitenkään rajoitettu, voit muuttaa niitä kohdassa Omat sivut. Uusi toimitusosoite rekisteröidään kassalla tilauksen yhteydessä.

Milloin lähetetään tilaamani tuotteet, joiden saatavuudessa on ollut häiriöitä?

Vastaus: Tuotteet, joiden saatavuudessa on ollut häiriöitä, toimitetaan yhdellä kertaa, kun kaikki ovat saatavissa, ellei toisin ole sovittu. Alle 10 euron jälkitilauksia ei toimiteta ilman asiakkaan nimenomaista toivomusta, ja niistä veloitetaan kuljetusmaksu.

Miten toimin, jos paketti on vaurioitunut kuljetuksessa?

Vastaus: Kuljetusvaurioista on ilmoitettava viipymättä kuljettajalle tai kuljetusyhtiölle, jotka ovat vastuussa kuljetuksesta.

Maksaminen

Voiko kuka tahansa ostaa laskulla?

Vastaus: Kyllä, tavanomaisen luottotarkastuksen jälkeen. Aloittavat yritykset maksavat etukäteen.

Mitkä ovat maksuvaihtoehdot?

Vastaus: Voit maksaa 30 päivän pdf- tai paperimuotoisella laskulla, kortilla, ennakkolaskulla tai myymälässämme Huskvarnassa.

Milloin saan laskuni?

Vastaus: Lasku lähetetään vasta, kun tilaus on lähtenyt varastostamme.

Palautus ja valitus

Miten menettelen, jos haluan palauttaa tuotteen tai valittaa siitä?

Vastaus: Jos haluat palauttaa tuotteen tai valittaa siitä, täytä palautus- ja valituslomake. Otamme sinuun sen jälkeen yhteyttä ja neuvomme, miten edetä. Löydät lomakkeen tältä sivulta »

Tavallisimmat kysymykset

Verkkokaupasta tilaaminen

Voinko tilata tuotteitanne yksityishenkilönä?

Vastaus: Kyllä, aivan hyvin. Huomaa kuitenkin, että lähetämme suurempia lähetyksiä yrityspakettina, mikä tarkoittaa sitä, että yksityishenkilönä saat postitse saapumisilmoituksen paketistasi lähimmästä jakelutoimituspisteestä. Tämä tarkoittaa myös sitä, että joissain tapauksissa toimitus vie ylimääräisen päivän.

Voinko muuttaa jo jätetyn tilauksen?

Vastaus: Kyllä, voit tehdä sen, jos otat meihin yhteyttä heti tilauksen jättämisen jälkeen. Käsittelemme tilaukset niin nopeasti, että muutaman minuutin kuluttua tilaus on jo saattanut olla pakattu ja rekisteröity kuljetusjärjestelmäämme. Sen jälkeen on liian myöhäistä muuttaa mitään tilauksessa.

Onko hinnoissa mukana arvonlisävero?

Vastaus: Hinnat ovat ilman arvonlisäveroa. Voit muuttaa hinnat arvonlisäverollisiksi ostoskorisivun oikeassa yläkulmassa.

Mitä "tilapäisesti loppu" tarkoittaa?

Vastaus: Tuotetta ei juuri sillä hetkellä ole varastossa. Toimitusaika voi vaihdella muutamasta päivästä pariin kuukauteen, tuotteesta riippuen. Ota meihin yhteyttä, jos haluat lisätietoa yksittäisestä tuotteesta.

Onko teillä enemmän kokoja kuin verkkokaupasta saatavilla olevat?

Vastaus: Koko tuotevalikoimamme löytyy verkkokaupasta. Voimme mahdollisesti ottaa vastaan kokoja sen lisäksi. Kerro meille, jos etsit jotain erityistä tuotetta.

Mitä tapahtuu sen jälkeen, kun olen jättänyt tilaukseni?

Vastaus: Muutaman minuutin kuluessa saat rekisteröityyn sähköpostiosoitteeseesi automaattisesti kuitin verkkotilauksestasi. Kun tilauksen vastaanottaja on käsitellyt sen, saat sähköpostitse tilausvahvistuksen, jossa on tietoja mahdollisista saatavuushäiriöistä. Lopuksi saat uuden ilmoituksen, kun tilaus on pakattu ja valmis toimitettavaksi varastostamme.

Kuinka tilaan sahanterän?

Vastaus: Syötä lukumäärälle varattuun ruutuun kokonaispituus metreinä halutulle määrälle samantyyppisiä teriä.
Valitse sitten yksi hitsaus per terä kohdasta Lisävarusteet. Hitsausten määrä osoittaa terien määrän. Jos hitsaat terät itse, hitsausta ei tietenkään tarvita. Syötä sen sijaan kassalla terien määrä viestikenttään.

Esimerkiksi: 5 kpl teriä à 1735 mm = yhteispituus 8,675 m, mikä syötetään lukumäärälle varattuun ruutuun. Lisää sitten 5 kpl hitsauksia.

Sisäänkirjautuminen ja Omat sivut

Onko minulla kirjautumistunnukset sivustoonne?

Vastaus: Jos haluat tietää, onko sinulla kirjautumistunnukset verkkokauppaamme,napsauta tästä »

En onnistu kirjautumaan sisään.

Vastaus: Saat kirjautumistunnukset, kun napsautat tästä »  . Jos kirjautuminen ei edelleenkään onnistu, ota meihin yhteyttä: +46(0)36‑39 60 60, info@smaskin.fi tai chatti.

Kuinka muutan osoitetietoni?

Vastaus: Voit muokata asiakastietojasi kirjautumalla sisään ja napsauttamalla sivun yläreunassa kohtaa Omat sivut.

Kuljetus ja toimitus

Mitkä toimitustavat voin valita?

Vastaus: Toimitusluokkiemme (jotka esivalitaan tuotteen koon ja painon mukaan) lisäksi voit valita oman kuljetustavan tai noutaa tavarat myymälästämme.

Mitä kuljetus maksaa?

Vastaus: Kuljetus maksaa 25 euroa ilman arvolisäveroa kirjeenä ja enintään 35 kg:n pakettina. Kuormalavalähetysten hinta riippuu vastaanottajan postinumerosta. Jokaisesta tilauksesta veloitetaan vain yksi kuljetusmaksu, vaikka tilaus toimitettaisiin vain osittain (esimerkiksi jälkitoimituksena tai suoraan toimittajalta). Kuljetusmaksu on sama, vaikka tilatut tavarat lähetettäisiin useissa paketeissa tai useilla lavoilla.

Toimitatteko yksityishenkilöille?

Vastaus: Kyllä. Huomaa kuitenkin, että lähetämme suurempia lähetyksiä yrityspakettina, mikä tarkoittaa sitä, että yksityishenkilönä saat postitse saapumisilmoituksen paketistasi lähimmästä jakelutoimituspisteestä. Tämä tarkoittaa sitä, että toimitus vie yleensä yhden ylimääräisen päivän.

Milloin tilaukseni lähetetään?

Vastaus: Normaalisti varastotuotteet lähetetään samana arkipäivänä, jos saamme tilauksen klo 15.00 mennessä.

Voinko antaa muun kuin laskutusosoitteeni?

Vastaus: Kyllä. Toimitusosoitteiden määrää ei ole mitenkään rajoitettu, voit muuttaa niitä kohdassa Omat sivut. Uusi toimitusosoite rekisteröidään kassalla tilauksen yhteydessä.

Milloin lähetetään tilaamani tuotteet, joiden saatavuudessa on ollut häiriöitä?

Vastaus: Tuotteet, joiden saatavuudessa on ollut häiriöitä, toimitetaan yhdellä kertaa, kun kaikki ovat saatavissa, ellei toisin ole sovittu. Alle 10 euron jälkitilauksia ei toimiteta ilman asiakkaan nimenomaista toivomusta, ja niistä veloitetaan kuljetusmaksu.

Miten toimin, jos paketti on vaurioitunut kuljetuksessa?

Vastaus: Kuljetusvaurioista on ilmoitettava viipymättä kuljettajalle tai kuljetusyhtiölle, jotka ovat vastuussa kuljetuksesta.

Maksaminen

Voiko kuka tahansa ostaa laskulla?

Vastaus: Kyllä, tavanomaisen luottotarkastuksen jälkeen. Aloittavat yritykset maksavat etukäteen.

Mitkä ovat maksuvaihtoehdot?

Vastaus: Voit maksaa 30 päivän pdf- tai paperimuotoisella laskulla, kortilla, ennakkolaskulla tai myymälässämme Huskvarnassa.

Milloin saan laskuni?

Vastaus: Lasku lähetetään vasta, kun tilaus on lähtenyt varastostamme.

Palautus ja valitus

Miten menettelen, jos haluan palauttaa tuotteen tai valittaa siitä?

Vastaus: Jos haluat palauttaa tuotteen tai valittaa siitä, täytä palautus- ja valituslomake. Otamme sinuun sen jälkeen yhteyttä ja neuvomme, miten edetä. Löydät lomakkeen tältä sivulta »